Bewertungen von Su For Us Apeldoorn
Neue Beurteilungen
Frans
Lekker...zoals de vele keren hiervoor....mijn Favo...de rotirol...
VHP Ugchelen BV
Heerlijk gegeten tegen een eerlijke prijs. Lekkere porties die je buik goed vult.
Vincent Doeve
Heerlijke roti en een grote portie, hier ga ik zeker nogmaals bestellen. Echt een aanrader!
A
nancy greven-Wester
15 minuten te laat bezorgd Maar dan heb je ook wat Roti echt super lekker en de bami ook zeer smaakvol , alles op
Susy
Was weer KAPOT lekker!!!!!!!
Karen
Renate
Was zalig!!!!
Mounaim
Lekker warm bezorgd en het eten was goed. Herhaling vatbaar.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.